Corporate reporting. Data mining - příklad.
Využívám toho, že se mi podařilo zajistit pro potřebu FEK 10 výtisků
časopisu ITSystems, abych vás upozornil na cenný obsah dvou článků
z loňského č. 6/08.
Z pohledu každé moderní firmy jsou klíčovými pojmy produktivita
zisk, kvalita služeb, spokojenost zákazníků, úspěšnost prodeje
produktů, růst podílu na trhu a podobně. Nelehkým úkolem však
je tyto pojmy v konkrétních situacích kvantifikovat a vyhodnocovat.
Bez toho je však komplexní řízení firmy bez šancí.
První článek nese název:
„Proč potřebujeme corporate reporting“ v- autor Michal Hroch
- osnova: Co je vlastně reporting? Statický reporting, dynamický
repotány, ad-hoc reporting, centralizovaný vs. decentralizovaný
reporting, návrh a tvorba reportingových systémů, co by měl
moderní reporting umožňovat, reporting v kostce, finální forma
reportingu.
Druhý článek nese název:
„Využíváte efektivně potenciál skrytý v datech?“
Článek pojednává o praktickém příkladu využití tzv. data miningu.
- Osnova: zdroj dat, cíl analýzy, jak z dat získat užitečné informace,
vlastní analýza, závěr.
Plné znění prvního článku vyhledáte – po zadání názvu - na této adrese:
http://www.systemonline.cz/
Doporučuji věnovat pozornost oběma článkům.
<< Domovská stránka