INFOSERVIS AKAMONITORu

Kopie zpráv zasílaných pracovníkům FEK-ZČU. Weblog je součástí vzdělávacího a zpravodajského portálu AKA MONITOR www.akamonitor.cz. Stránka weblogu není veřejná, je přístupná pouze osobám, zařazeným do databáze Infoservisu Akamonitoru. Kopírování obsahu je podmíněno souhlasem správce weblogu - doc. Arnošta Katolického.

Moje fotka
Jméno:
Místo: Plzeň, Czechia

Internetový publicista provozující AKA-MONITOR ISSN 1804-042X www.akamonitor.cz,.

6.4.09

Hromadné stahování obrázků a celých stránek

Obdržel jsem dotaz: existuje sw podpora hromadného stahování obrázků
z webových stránek?
Jelikož odpověď na tuto otázku může zajímat i další z vás, zařadil jsem ji
do svého Infoservisu. Zde je odpověď:
Ano. Existuje více možností. Já využívám službu programu:
WinHTTrack Website Copier, ve verzi 3.40.
Program toho umí mnohem více, než jen stahovat obrázky. Dokáže stahovat
celé stránky, které potom můžete prohlížet v klidu off line.
Program má bohaté možnosti nastavení. Především umožňuje zvolit hloubku,
do které jde po odkazech obsažených na jednotlivých úrovních stránek.
Dále umožňuje zjednodušit práci s výsledkem stahování tím, že nabízí
využití různých filtrů.
Abych se nemusel rozepisovat, sestavil jsem z výřezů z obrazovky
stručnou slideshow, obsahující kopie oken pro nastavení parametrů.
Slideshow najdete na adrese:
http://www.akamonitor.cz/slideshow/httweb/
Vlastní program jsem pro vás vystavil v komprimované formě na adrese:
www.akamonitor.cz/download/httrack34.7z