INFOSERVIS AKAMONITORu

Kopie zpráv zasílaných pracovníkům FEK-ZČU. Weblog je součástí vzdělávacího a zpravodajského portálu AKA MONITOR www.akamonitor.cz. Stránka weblogu není veřejná, je přístupná pouze osobám, zařazeným do databáze Infoservisu Akamonitoru. Kopírování obsahu je podmíněno souhlasem správce weblogu - doc. Arnošta Katolického.

Moje fotka
Jméno:
Místo: Plzeň, Czechia

Internetový publicista provozující AKA-MONITOR ISSN 1804-042X www.akamonitor.cz,.

19.3.09

Videopodcasting - tvorba a užití

V předminulé zprávě jsem představoval t.zv. "podcasting".
Pokračováním vývoje podcastingu je t.zv. "videopodcasting".
Dnes jsem vytvořil nový odborný weblog, který jsem věnoval
právě videopodcastingu. Umístil jsem do weblogu 11 zpráv,
částečně v češtině, částečně v angličtině. Videopodcasting
je stále více využíván jako účinný nástroj vzdělávání.
Na stránce weblogu se dozvíte m.j. jaký význam přikládá
videopodcastingu ve vzdělávání pracovníků firma Microsoft.
Věnujte, prosím, pozornost adrese:
http://www.akamonitor.cz/videopodcasting.htm