INFOSERVIS AKAMONITORu

Kopie zpráv zasílaných pracovníkům FEK-ZČU. Weblog je součástí vzdělávacího a zpravodajského portálu AKA MONITOR www.akamonitor.cz. Stránka weblogu není veřejná, je přístupná pouze osobám, zařazeným do databáze Infoservisu Akamonitoru. Kopírování obsahu je podmíněno souhlasem správce weblogu - doc. Arnošta Katolického.

Moje fotka
Jméno:
Místo: Plzeň, Czechia

Internetový publicista provozující AKA-MONITOR ISSN 1804-042X www.akamonitor.cz,.

15.3.09

Informace - Dálkové ovládání notebooku nebo PC s řadou aplikací - za pětistovku

Dobrý den přátelé!
Každý z nás se setká se situací, kdy by se mu hodilo
dálkové ovládání notebooku nebo PC. Nejčastěji při jeho
využití jako zdroje pro prezentaci. Vyzkoušel jsem
zajímavý produkt, který lze pořídit cca za 500,- Kč.
Umožní vám ovládat notebook nebo PS v učebně, ale také
z pohovky obývacího pokoje při předvádění fotek
z dovolené. Používá se podobně jako myš a signál
má dosah 9-18 m. Zajímavé je, že produkt nevyžaduje
žádné ovladače, žádný aplikační program. Jednoduše
zasunete Infra port do USB konektoru notebooku
a můžete ho začít používat. Seznam programů, které mohou
být ovládány a popis významu tlačítek najdete na stránce
společně s výčtem parametrů a s popis funkcí. Adresa:
http://www.akamonitor.cz/PremiumCord.htm
(Obrázky produktu jsou přístuponé z textového souboru.)
Ovladač jsem vyzkoušel s notebookem a nestačil jsem se divit.
Otevíral jsem na dálku MS Outlook, webový prohlížeč,
listoval v průzkumníku, spouštěl programy a vše fungovalo.
Audio a video nahrávky jsou ovládal v několika programech
a kurzor myši jsem používal i jako okazovátko na ploše.
Zdraví vás
Arnošt Katolický