INFOSERVIS AKAMONITORu

Kopie zpráv zasílaných pracovníkům FEK-ZČU. Weblog je součástí vzdělávacího a zpravodajského portálu AKA MONITOR www.akamonitor.cz. Stránka weblogu není veřejná, je přístupná pouze osobám, zařazeným do databáze Infoservisu Akamonitoru. Kopírování obsahu je podmíněno souhlasem správce weblogu - doc. Arnošta Katolického.

Moje fotka
Jméno:
Místo: Plzeň, Czechia

Internetový publicista provozující AKA-MONITOR ISSN 1804-042X www.akamonitor.cz,.

15.9.09

Fotografujeme děti - ZONERfoto.cz - workshop

Autorky: Ginny Felch, Allison Tyler Jones
Vydal:
www.zonerpress.cz
Kniha patří do ucelené řady komplexního programu ZONERfoto.cz , určené pro začínající a mírně pokročilé majitele digitálních fotoaparátů.
Recenzi jsem uvedl citátem, vyjadřujícím hlavní myšlenku knihy :
„S pokrokem digitálních technologií může každý zaznamenat přijatelný snímek dítěte, ve smyslu vyhovující expozice. To je téměř zaručeno. Otázkou je, jak vytvořit výjimečnou fotografii dítěte. Takovou, která zaujme i po létech. „
OBSAH - Názvy kapitol
- Umění fotografovat děti
- Fotografovy starosti
- Vidíme světlo
- Ovládáme světlo
- Kompozice
- Vlastní styl
- Emoce a výrazy
- Věk a skupiny
- Výbava fotografa dětí
- Úpravy na počítači
Do knihy přispěla svými fotografiemi řada autorů. Více o jejich tvorbě se dozvíte, pokud využijete odkazy uvedené v knize a navštívíte jejich osobní, nebo veřejné fotogalerie.
Pěkné dětské fotografie mají dnes mnoho využití. Můžeme udělat brilantní album, promítat obrázky na počítači nebo v T V a vytvářet vlastní fotoknihy.
Recenze je vystavena na adrese:
http://www.akamonitor.cz/ginny.htm
--------------------------------------------------------------
AKA MONITOR - ISSN 1804-042X - seznam monitorovných časopisů:
ComputerWorld, CIO Business World, Security World, ITSystems,
Úspěch, PIXEL,ComputerDesign, itCAD, Jak na počítač, Počítač
pro každého,Extra PC, Nejlepší Rady PC, Connect!, Computer,
Mobility,BIZ, THINK!(IBM), Svět poznání, DIGIfoto, FOTOlife,
Účetnictví,SAT & DVB-T mag. www.akamonitor.cz/5xnej.htm
---------------------------------------------------------------